dinsdag 30 november 2010

Frozen nature

Bevroren natuur.

Eigenlijk moest ik al lang onder de wol liggen
zoals ik me momenteel voel,
maar ik heb het gewoon aan mezelf te danken,
zegt manlief, ik moet het maar weten!
Vandaag de eerste echte vriesdag,
na een aantal serieuze vriesnachten.
Gisteren liep ik er al maar pips bij
en vandaag....
vond ik het hoog tijd dat die blaren
eindelijk geruimd werden en
de potten allemaal hun winterplek kregen;
vandaar in de vrieskou gesleept
met hopen blaren en bevroren potten
tot uiteindelijk alles zijn plekje had.
Dat moest ik gewoon doen vandaag,
maar nu zit ik er wat belabberd bij eigenlijk.
Ik was eerst zelfs niet van plan nog even
bij jullie te kijken maar het is zo'n gewoonte
geworden dat ik het dan toch maar deed
en weet je wat, ik ben er blij om,
kom heel graag bij jullie langs en
ben ook ontzettend blij met alle
lieve reacties van jullie kant.
Ik had nooit gedacht toen ik er een aantal
maand geleden mee begon dat het bloggen
me zo'n plezier zou geven en toch wel
een beetje verslavend zou werken...
maar dat las ik intussen ook al bij velen van jullie!
En nu ga ik echt slapen!!!
Slaapwel!
Hieronder wat foto's van de bevroren natuur
van vandaag.

Groetjes,
Marian


I really shouldn't be blogging right now;
not feeling so well, I should be in bed,
but I've only got myself to blame is
what my husband says.
Didn't feel too good yesterday and,
today being the first day with temperatures
below zero all day, I decided those leaves
and pots just had to be dealt with anyway,
and so I did! It just had to be done!
I'm paying the price now, not feeling
all that fit, on the contrary!
I wasn't planning on stopping by your blogs
today but it's become such a habit that I did anyway.
I love paying each and every one of you a visit
and also the lovely comments you all leave me.
When I started blogging a few months ago,
I never thought it would give me so much pleasure,
become a little bit addicitve even...
but I think many of you share that feeling!
I'm really going to sleep now!
But not without showing you some pictures
of the frozen nature today!

Bye,
Marian










14 opmerkingen:

  1. Beterschap Marian denk aan jezelf hoor!!!

    Mooi hoor die foto's.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's zeg! wat is de witte wereld toch mooi!
    Ik kan er echt van genieten
    fijne dag
    en hopelijk weer fit vandaag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt, maar je moet natuurlijk wel een beetje om jezelf denken hoor Marian en nu snel onder de wol en goed uitzieken.
    Ja...dat bloggen is zo'n heerlijke verslaving, ik ben nu bijna 2 jaar op Blog en geniet er nog iedere dag van.
    Nou lieve meis hopelijk knap je snel weer wat op.
    Beterschap.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid echt even aan jezelf denken. Voor je het weet ben je echt heel erg ziek en dan ben je nog verdr van huis!
    Maar ik geniet ondertusen wel van je prachtige foto's hoor :)
    Lieve groet
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, echt genieten. Hopelijk ben je weer helemaal fit?
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och nou toch, beterschap. Fijne foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian....prachtige foto's....beterschap......en ja bloggen is zoooooo leuk !! en verslavend.....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marian
    Ook al ziekig,tja ik probeer af en toe maar ff onder de wol te kruipen.Het is zo gezellig hier in blogland ,ik ben ook lichtelijk verslaafd hoor ,dat was ik al met m'n vorige blog ,maar sinds ik op Blogger ben is het nog veel gezelliger .Pas goed op jezelf hoor!!en beterschap.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer mooi je winterfoto's Marian!en beterschap hé?
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He jakkie Marian, een beetje pips en dan zo'n grote klus klaren. Maar het zal ook een voldaan gevoel gegeven hebben. Nu lekker onder de wol en lief zijn voor jezelf...Prachtig je bevroren bloemenpracht.
    Heerlijk dat bloggen hé, ik kom graag bij je langs en het is zeker wel verslavend te noemen,hihi. Ben zelf ook altijd in mijn sas met al die lieve reactie's en dat van mensen die je eigenlijk helemaal niet [echt] kent.

    Snel weer beter worden hoor,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo Marian, wat een prachtige foto's zeg! Dat ijsrandje bij de hortensia vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gewoon even lekker aan jezelf denken hoor. Beterschap en je foto's vind ik heel erg mooi. Ennuh inderdaad altijd erg leuk als je even langskomt maar kruip maar lekker in je bedje, wij lopen niet weg.
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe gaat het nu? Al wat beter, of hebben ze je net als zovele ook te pakken?
    je hebt nog wel erg mooie foto's gemaakt, dus je bent een 'echte'zoals ze hier zeggen.
    Ik kan het momenteel niet opbrengen om foto's te maken, veels te koud, ik sla helemaal vast met dit weer, dan komt er niks uit handen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ijzig koude bloemetjes........maar wel héél mooi!!

    En jij kan nu maar beter lekker warm binnen blijven totdat het lijfje weer wat beter mee werkt.

    Beterschap!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen