vrijdag 19 november 2010

Deze week zag ik




geknutseld, geschilderd,...
niet door mezelf
maar door dochterlief,
6 jaar geleden intussen!!!
Wat vliegt die tijd!!!





In de kast met de kinderboeken
is deze knutsel
al jaren een vaste gast.





Hij raakt er niet weg,
voelt zich blijkbaar heel erg thuis
zo tussen de kinderboeken!





Mijn man wist niet wat er gebeurde toen deze plots weer
een plaatsje gekregen had OP de kast in plaats van erIN.
Ach wat, hij blijft er staan tot na 6 december.
Want daarna is het tijd voor de Kerstversiering!!!





JAAAA!!!
We hebben het hier over Sinterklaas natuurlijk!!!
IEDEREEN zag hem deze week ongetwijfeld
dus hij kon toch niet ontbreken in het lijstje
van deze-week-zag-ik's.
Niet zelf getekend of gemaakt maar
dat zullen Daan en Roos die dit initiatief
lanceerden me niet kwalijk nemen
hoop ik...





Vele groetjes,
Marian
;-)


8 opmerkingen:

  1. Gisteren tekende mijn dochter van 6 voor het eerst pietjes. Met pijn in mijn hart vertelde ze me dat die voor sinterklaas zijn. Na een beetje zeuren en zielig doen heeft ze er ook eentje voor haar mama gemaakt :) Binnenkort te bewonderen op mijn blog.
    Deze sint vind ik super mooi! Hoe oud was ze toen ze die maakte?
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh dat mis ik hier nou! echte zelfgemaakte sint tekeningen en prachtige kunstwerken! leuk hoor!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief en leuk, met recht komt deze Goedheiligman elk jaar weer tevoorschijn!
    En nee hoor, ik vind het niet erg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuke tijd als de kinders nog klein zijn..
    Mooie Sint heeft ze geschilderd.
    Natuurlijk mag die even bovenop de kast...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, de tijd vrliegt voor bij en nu is het alweer sint-tijd!!
    mooie foto's maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, al je zo inzoomed op de details!

    BeantwoordenVerwijderen