zondag 5 september 2010

Art projects

My home is filled with
old and recent art projects from the kids.
Take a peek!

Mijn huis is gevuld met
oude en recente kunstwerkjes van mijn kinderen.
Neem een kijkje!


This must be the oldest project still hanging!
They made it when they were still much junger
with a sponge painting box from Saint Nicolas.
It's been hanging in the bathroom ever since!

Dit is het oudste werk dat er nog altijd hangt!
Ze maakten het samen nadat ze van Sinterklaas
een doos met verf en vormsponsjes kregen.
Het hangt nog altijd in de badkamer!


My daughter made this in school out of clay when she was six.
It was meant to be painted
but she didn't have time for it.
I'm glad she didn't because I love it just the way it is!

Dit maakte mijn dochter toen ze in het eerste leerjaar zat.
Het moest eigenlijk ook geverfd worden
maar daar had ze geen tijd meer voor.
Ik ben blij dat het zo gebleven is want ik vind het prachtig!


My son drew these two years ago in art academy.
I love the green in it!

Mijn zoon tekende deze twee jaar geleden in de kunstacademie.
Ik vind het frisse groen erin zo mooi!



Bye for now and have a good week this week!

Tot ziens en aan iedereen een goede week deze week!


Marian



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kunstwerkjes Marian en natuurlijk heel speciaal omdat ze van je kinderen zijn. Ik heb vanmorgen mijn hoedendoos met bewaarbriefjes en kaarten eens doorgespit en kwam er ook nog allemaal tekeningen tegen van mijn zoon, zoiets is te waardevol om weg te doen.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat werkje met de visjes !
    Doet me denken aan vroeger, we maakten van aardappelen blokjes, in de verf doppen en dan stempelen.
    Fijn dat je die mooie werkjes van je dochter en zoon nog hebt.
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn erg mooie kunstwerkjes, een voordeel als je kinderen kunstzinnig zijn, ik heb alleen maar draakjes en paddestoeltjes van de kleuterschool van hun.

    BeantwoordenVerwijderen