donderdag 30 september 2010

There she is!



Unbelievable!
Right after I posted my last post,
the sun appeared
from behind the clouds
and I was so happy
I just had to take
some pictures
of the blueish sky!
The sun has gone again now
and only rain
and more gray weather
is predicted for the next couple of days
but those few moments of sun
and blue skies
have given me
the energy
to pull through
for some time
at least.





Ongelooflijk!
Na mijn vorige post
besloot de zon
zich toch nog eens te tonen.
Ik moest gewoon
enkele foto's nemen
van de blauwige lucht!
De zon is intussen alweer
verdwenen en
voor de volgende dagen
voorspellen weermannen en -vrouwen
alleen maar regen en
meer grijze lucht
maar die enkele zonnestralen
gaven me net genoeg
energie
om de volgende dagen
door te komen!




 
Bye,
Marian

4 opmerkingen:

  1. .. en wat heb je haar mooiiiii vastgelegd! Hier geen zon hoor, maar regen, regen regen.
    Een fijne avond, Maria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan de zon toch veel doen he ,al schijnt hij maar weer een dagje ,dan knappen we meteen weer op .Zon geeft idd zoveel energie
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja...dan moet je die gewoon vast leggen hè...mooie luchten hoor!!
    Piet Paulusma voorspelt voor zondag en maandag ook weer beter weer...maandag zon en zelfs 20 graden.
    RTL 4 voor maandag weer regen..wie moet je nou geloven??
    Ik zie wel...dit weekend werken en maandag en dinsdag lekker vrij...ik vier mijn weekend gewoon iets later :-)

    geniet van je weekend...lieve groet Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful pictures! So glad you got some sun!

    BeantwoordenVerwijderen