zondag 2 oktober 2011

Trees and forests


Ondanks het mooie weer
is het ons dit weekend niet gelukt
erop uit te trekken.
Het werd een druk en vermoeiend weekend;
zo eentje dat je liever vlug vergeet.
Heel veel onverwachte dingen
die alles een beetje op zijn kop zetten.
Jullie herkennen dit misschien wel.
Geen enkele foto gemaakt bijgevolg
maar ik laat jullie op deze late
zondagavond toch graag wat foto's
van het eerder rustige type zien
van een tijdje geleden.

Although the weather was gorgeous,
we didn't get to go out and enjoy
as we had planned.
This weekend turned out to be busy
and tiring; one of those weekends
you'd rather forget quickly.
Unexpected things turned the whole
weekend upside down.
You might recognize this.
As a consequence I didn't take any pictures
but on this late sunday evening,
I'd like to show you some peaceful pictures
I took some time ago.






Trees are poems that earth writes upon the sky
...
~Kahlil Gibran




Ik hou erg van bloemen
maar ook bomen en bossen kunnen me bekoren
en vind ik altijd iets betoverends hebben.

I really love flowers
but trees and forests are also appealing to me 
and are always so enchanting I think.



Deze deden me een beetje aan de 'grobbebollen'
uit Tita tovenaar denken.




Een heel fijne week iedereen.
Intussen is het zelfs oktober geworden.
Echt helemaal herfst vanaf nu dus.

Have a great week everyone.
Meanwhile, it's actually become October.
Really totally Autumn from now on.




Groetjes,
Marian

Bye,
Marian




14 opmerkingen:

  1. I think you and I must be of the same heart Marian. I feel the trees and shrubs are enchanting too. Almost a fairyland for us...magical spaces.

    I'm sorry to read that it was not the week you had hoped for.
    hugs to you,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's. Ik hoop dat je een fijne week krijgt en nog even genieten van het zonnetje.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, soms word je teveel opgeslokt door de drukte van het leven, jammer. Nou ja, je hebt wel erg mooie foto's! Het wordt straks echt herfst.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je niet hebt kunnen genieten van het mooie weekend, vandaag krijg je nog een kans hoor :) 24 graden!!
    Prachtige foto's van het bos, ik wandel dagelijks (met hond) door het bos & blijf foto's maken met m'n telefoon, zo mooi is het er nu!
    Fijne dag Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Buiten is het nog steeds zomer......ik ga opschieten lekker met de hondjes wandelen......heerlijk...fijne week en doe je het rustig aan??...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja...met je eens, bossen zijn in deze tijd van het jaar geweldig!!
    Gisteren hadden we een familiedag, en ook een rondleiding in een bos van een grooooot landgoed, en mijn camera niet meegenomen :( wat had ik daar een spijt van, de mooiste natuurlijke creaties zagen we...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geniet met je mee.
    Prachtig...

    Fijne week, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Marian,
    Ik hoop dat je toch nog een beetje een leuk weekend hebt gehad. Ik hoop toch niets ernstigs gebeurt?
    Hartelijke groet Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's Marian, er gaat een rust van uit. Ik hou ook heel erg van bomen en het bos. Wij gaan altijd graag fietsen door de bossen.
    Ik hoop dat bij jullie de rust ook is wedergekeerd.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben het helemaal met je eens, ben dol op bomen en bossen...prachtige foto's, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marian,

    Ik hoop dat het inmiddels wat rustiger bij jullie thuis is?! Het klinkt alsof jullie een heel heftig weekend hebben gehad. Je foto's zijn prachtig. Wij zijn het bos nog niet in geweest, maar als strakjes de bladeren iets meer gaan verkleuren gaan wij dat zeker doen.

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful pictures Marian. Summerspirit is in there.

    kind regards
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marian.
    Wat heb je weer prachtige foto's geplaatst. Die 'grobbebollen', ik zag ze pas nog op tv, bij iets over 60 jaar tv... Was ze eigenlijk helemaal vergeten...
    Wat jammer dat je je weekend niet hebt kunnen gebruiken om lekker op te laden, hopelijk heb je toch een beetje kunnen uitrusten...
    Ik wens je nu een heel fijne dag,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dear Marian,

    thank you soo mutch for your always lovley comments! And I´m so happy that I can share all my ideas with all of you ;O)!
    On the ather hand, i get sooo mutch inspiration on all your great blogs!
    I wish you a very nice week Marian!

    Hugs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen