donderdag 17 november 2011

Fogginess

 
Yesterday I decided to take my camera with me
and photograph the fog through the car window.
I took the smaller, quiet roads.
In fact, I didn't see one other car.
Think I'll take these roads more often...
 
Gisteren besloot ik mijn fototoestel mee te nemen
en de mist te fotograferen vanuit het autoraam.
Ik nam de rustige binnenwegjes.
Niet één andere auto tegengekomen.
Denk dat ik deze wegjes wat vaker neem...
 
 
 






























Beautiful or just plain creepy?
Or a bit of both? 
What do you think?

Mooi of gewoon griezelig?
Of een beetje van allebei?
Wat denken jullie?



Bye,
Marian

Groetjes,
Marian



 

25 opmerkingen:

  1. Why isn't it ever foggy here, where I live?
    I want to take beautiful pictures like yours.

    Best,

    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian,
    Wat is mist toch prachtig. Ik vind het dus alleen maar mooi, helemaal niet griezelig. Die doorkijkjes zijn prachtig. Ik zie dat de palen voor de hop al klaar staan voor het nieuwe seizoen. En ook een bordje met Poperinge erop... Daar waren wij nog vorig jaar... Zo mooi.
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Marian!! Het heeft wel wat om door een verlaten en mistig landschap te rijden!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, ik hou hier wel van. Dit is ook de natuur! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja het is mooi en toch mysterieus! dat stoeltje tja wie zou daar snachts op zitten???
    Mooie foto's hoor!
    halloween foto's vind ik het!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Griezelig ....hihih!! maar heeeeel mooi !!....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's en toch heeft het wel iets mysterieus en niet echt griezelig. Maar ik vind ze heel er genieten, en wat zul jij genoten hebben van de rust en het gevoel.

    Fijn weekend Marian,
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful !!! Number 1 and number 3 - gorgeous.
    Have a nice weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The fog is annoying and dangerous when you have to drive
    but it is beautiful in these photos.
    Compliments.
    Ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mist heeft iets mysterieus en ook wel iets moois.
    Je heb er prachtige foto's van gemaakt Marian.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautifully haunting! What lovely countryside you live in!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's in nevel gehuld...Ik vind het de sfeer van het begin van een spannende film..met wat krakende geluiden erbij bedenken !!!!!een sfeervol begin die nog alle kanten uit kan gaan....mooi hoor !!!!!!!
    lieve groet....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind het wel wat hebben die mist.. maar ik heb wel gemerkt dat het ook mijn eigen stemming ligt.. nu ik zelf erg last van mijn gehoor heb en daardoor bijna niets hoor en het dan ook nog mistig is voelt het bijna benauwend.. maar dat is maar tijdelijk hoop ik!
    ik geniet in ieder geval wel van jouw prachtige foto's.. het geeft toch een heel bijzonder sfeertje weer.. mooi!!

    leuk dat je meedoet met mijn give away!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mysterieus en is het nou mooi of een tikkie eng. In ieder geval wel spannend. Je hebt er weer mooie foto's van gemaakt.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die opvliegende vogels Marian, vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey marian,
    Wat was het een klein wereld deze week. Ook bij ons was het mistig, grijs en een beetje kippevelweer. Toch in de middagpauze maar even een luchtje wezen scheppen.
    Nu gelukkig weer het zonnetje te zien!
    Zonnig weekend toegewenst
    Lieve groet Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marian,
    prachtige foto's heb je gemaakt, vind mist erg mooi en je hebt het erg mooi gefotografeerd. Alleen als ik de snelweg op moet vind ik mist doodeng en ga dan liever niet autorijden.
    Je laatste foto is echt geweldig mooi.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze helemaal prachtig.
    Vooral foto nr.7 en de laatste foto....geweldig!!
    Ik heb er van genoten.

    Fijn weekend,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Marian, your photographs are mistical and beautiful. I love fog and like taking 'foggy' pictures. Love the cows and birds and trees... Wonderful! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Marian,
    Both beautiful and creepy - but I think you captured autumn in a good way.
    have a lovely weekend.
    xoxo Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marian,

    Wat was het een kleine wereld bij jullie. Ik vind het zelf erg mooi. Het heeft iets mysterieus!

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A very foggy november.
    But a magical mood.
    Have a nice start of the week
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een sfeervolle foto's heb je gemaakt van dit mysterieuze verschijnsel.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Yes, both! Eerie is the word which springs to mind. Your photographs are amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jij bent het misschien al beu, maar die mist heeft toch ook iets hoor; apparte sfeer! Vooral foto 1-5-6 zijn heel sfeervol; echte plaatjes die bij de maand november horen!

    BeantwoordenVerwijderen