maandag 3 december 2012

Another picture

 
Hello everyone, gosh, I feel so brave now, taking on the challenge of a picture a day.
From the comments I got I can see I'm not the only one who's not too sure
about being able to post every day.
 
Hallo iedereen. Man, wat voel ik me dapper deze uitdaging van een foto per
dag aan te durven, zeker nu ik aan jullie reacties zag dat ik niet de enige
ben die er niet zo zeker van is elke dag te kunnen posten.
 
 
Here we go for the picture of dec 3d:
 
Hier gaan we voor de foto van 3 december:
 
 
 
 
Not the best picture(close-up, inside, dark) 
but can you guess what this is?
 
Niet de allerbeste foto(een close-up, binnen, donker) 
maar kunnen jullie raden wat dit is?
 
 
Now I'm off to the kitchen, to make soup.
Still didn't see any snow today. There was just a lot of rain and wind,
what's new. The rest of the country got its second day of snow
with everything that comes with it.
 
En nu naar de keuken, soep maken.
O ja, nog steeds geen sneeuw hier, wel een erg sombere dag
met regen, regen en meer regen en veel wind.
De rest van het land kreeg wel met sneeuw te kampen.
 
 
 
Bye,
Marian
 
Groetjes,
Marian
 
 
 
 
 
 

24 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,
    Nee... ik heb heel lang zitten kijken maar ik kom niet verder dan een soort noot... ?
    Hier vanmorgen sneeuw, maar alleen van die natte. Die was dus gelijk weer weg en liet een echte waterkou achter. Niets om blij van te worden. Wat is het grijs buiten...
    Ik wens je een heel fijne avond en ben benieuwd naar morgen...,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo weer een foto geplaatst,maar wat het is???? En ja hoor vanochtend wel sneeuw dus en van die mooie dikke vlokken ,helemaal geweldig!!Helaas overgegaan in regen
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier geen sneeuw gezien, ik had het wel leuk gevonden die op foto te kunnen zetten maar in de plaats vielen deze dingen dus die dan maar op de foto gezet, rarara.... ;-)

      Verwijderen
  3. Niet echt een idee wat het is. Misschien een oude vrucht van een plant of dikke houtsnippers?
    De soep lijkt me beter.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely no idea - it looks a bit like a burnt offering as if some cooking went wrong!!! or a seed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cooking gone wrong????? Not in my house ;-)
      Your last guess is it.

      Verwijderen
  5. Nog even een keer gekeken, een cacaoboon? Ik geef het op hoor.
    Laat je het ons morgen weten?
    Fijne avond verder,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Houtstukjes uit de vuurkorf? Ik roep maar wat! Leuk een dagelijkse decemberfoto. Ik heb vorig jaar een december daily, een dagelijkse decemberpost, gemaakt. Viel niet mee, soms zat ik s avonds om 11 uur nog achter de pc maar was wel erg leuk. Succes en lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik herinner me dat. Vond ik zo leuk, jullie dagelijkse Kerstposten, want er was nog iemand die dat toen deed, niet? Kan me voorstellen dat het een hele klus was om stipt elke dag te posten.

      Verwijderen
  7. Een prachtige foto overigens Marian,
    ik denk dat het kleine object een
    pit uit een dadel is die links op de
    fito staat.

    Hmmm .....een close-up schrijf je,
    misschien zijn het wel muizen of
    ratten keutels, hihihi.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo close up zou ik bij die dingen neit gaan Josephine! Ieieieiejjjjakkkessssssss!!!!

      Verwijderen
  8. Wat een leuk idee, elke dag een foto...maar voor mij ook echt niet haalbaar.
    Hier sneeuwde het vanochtend, maar het was om 12 uur al weer weg.
    Ik denk dat het bonen zijn op je foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lijkt wel .... ja wat is het. Iets van een zaadje?
    Leuk iedere dag een foto in december. Volhouden!

    Lieve groet,
    ALma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat het iets van een dennenappel is. Ik heb nl ook van die grote dennenappels en soms valt daar iets uit en daar lijkt dit wel een beetje op.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Looks like a cut coffee bean or similar.
    I would have no problem posting a photo a day but not enough time to return visit to those wonderful friends who leave comments.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I had an idea, but won't say it.. ;O) What is it?

    BeantwoordenVerwijderen