zondag 19 februari 2012

The snowdrop fairy and her song


De Sneeuwklokjesfee en haar lied


You already know I love
the Flower Fairies
drawn by Cicely Mary Barker.

While snowdrops are
appearing in the garden,
I thought I'd share the image
of the Snowdrop fairy
and her song, which
I think is very appropriate for this february.




"Deep sleeps the winter,
dark, cold and grey;
Surely all the world is dead,
Spring is far away.
Wait! The world shall waken;
It is not dead, for lo,
The Fair Maids of February,
Stand in the snow!"


Ik vond dit lied van de Sneeuwklokjesfee
wel passen bij de februarimaand die we
dit jaar kennen.


Groetjes,
Marian

Bye,
Marian



15 opmerkingen:

  1. Thank you ! I love those fairies too ... Beautiful !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I adore snowdrops and I love the Flower Fairies. This is a match made in Heaven for me!

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian,
    Prachtig mooi liedje en het plaatje is wonderschoon... Past zeker heel goed bij deze februari..
    Ik wens je nog een heel fijne, gezellige zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hé?
    Ik heb haar boek ook al jaren, waar ze allemaal in staan, dus de 8 boekjes in 1 boek.
    Heb het even gecontroleerd,de Engelse tekst is toch wel een beetje anders dan de Nederlandse.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Marian,

    in our garden we also have snowdrops, which show slow their flowers! Your little picture is very cute! I wish you a beautiful week and send many greetings - Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi versje en een allerliefst plaatje....

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier geniet ik zo van Marian, ik ben gek op de Flower Fairies!

    fijne dag!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en het prentje ook,het sneeuwklokje is een grote favoriet van mij,ik heb het prentje opgeslagen om te printen voor huiselijk gebruik,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig dit liedje van de sneeuwklokjesfee.
    gr. Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dankje voor het mooie lied en het prachtige plaatje ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bloesemstakken volop bij de ah of hebben jullie die die daar niet ???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh heerlijk zelf ben ik ook gek op alles van Cicely Mary Barker en heb dan ook een mapje vol met haar PRACHTIGE ontwerpen.

    Maar Marian......wat heb je een FANTASTISCHE wisselende Header, SUPER geslaagd!!!

    Geniet van een heerlijke week,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen