zaterdag 19 januari 2013

Grapehyacinths in the snow


as promised.

Zoals beloofd, Blauwe Druifjes in de sneeuw.
















I love Grapehyacinths,
but I have to admit tulips are my favourite spring flowers.
Did you know about national tulip day in Holland?
That was today!
I read about it for the first time today.
You could pick your very own bouquet of tulips for free 
in Amsterdam today.
Just take a look here.

Ik hou wel van Blauwe Druifjes,
al geef ik toe dat tulpen mijn favoriete lente bloemen blijven.
Wellicht wisten jullie dat het vandaag
nationale tulpendag was in Nederland?
Ik las daar vandaag voor het eerst over,
In Amsterdam kon je vandaag helemaal zelf een gratis
boeketje tulpen plukken 
Kijk maar eens hier.



Lovely sunday everyone!

Fijne zondag iedereen!


Marian





13 opmerkingen:

  1. Leuk je Blauwe druifjes i de sneeuw.Helaas bn ik erg allergisch dus haal ze niet meer in huis.Wel staan de Hyacinten nu tijdelijk in huis met de vorst en ik sniffel verschrikkelijk,zelfs al zitten ze nog in de knop.Ik had nog niet gehoord van de Tulpen dag.Ik vind Tulpen erg leuk maar ook weer alleen als ze nog ''dicht'' zitten .Fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!
    Wat ligt er bij jullie veel sneeuw.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Marian! Tot nu toe heb ik de blauwe druifjes en andere voorjaarsbollen bij de bloemist kunnen weerstaan, maar niet voor lang. Het is leuk om de lente in huis te brengen!

    Fijne zondag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love grapehyacinths too! I grew some last winter for the first time. Yours look brilliant amongst the snow. I would have thought it too early for tulips to be flowering. What a wonderful national day to have.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ! Like a fairy tale ! Happy sunday, Marian !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. If I had known I could have popped over to Amsterdam to pick up a bunch of tulips!!!
    However, your little Grape-hyacinths compensate beautifully.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie ik daar bij jou al een beetje lente? Mooie sneeuwman op de achtergrond! Grtjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk, tulpendag. En ik heb ze zaterdag dus ook gekocht zonder het te weten. Lichtroze 2 bosjes.
    Ben gek op tulpen!
    Fijne zondag, liefs Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marian, I'm Nadezda and here over Satu 'My life' I liked this idea of 'bouquet of tulips for free', If I would know...
    Nice muscari with snowman!
    http://northern-garden.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marian,
    Ik vind blauwe druifjes zo ongeveer de allerliefste bloemetjes die ik ken... Zo klein, zo kwetsbaar maar o zo sterk ook weer. En die kleuren, fantastisch...
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O heerlijk die blauwe druifjes. Van mij zijn het juist favorieten onder de bollen!
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voorjaarsbloeiers in de sneeuw; mooi! Tulpendag... geen idee dat het bestond.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Marian! Ik moet steeds lachen om die sneeuwpop op de achtergrond!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen