woensdag 1 juni 2011

Flowers on wednesday



Het is weer tijd voor 'bloemen op woensdag'




Dit zijn de afgeknakte bloemen van duizendschoon
die ik jullie eerder beloofde te tonen.




Vorige keer nog Deutzia in een bokaaltje,
dit keer de heerlijk geurende boerenjasmijn.




Voor wie zich nog zorgen zou maken over het Deutzia-struikje;
ik heb de sneeuwballenboom(viburnum) vorige week
duchtig gesnoeid zodat de Deutzia nu wat meer ademruimte heeft
en we de struik nu ook kunnen zien.




Meer bloemen op woensdag
vind je hier


Groetjes,
Marian

23 opmerkingen:

  1. Ik kan ze hier ruiken met een beetje fantasie....!
    gr.Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian, wat een leuke blog heb je, ik heb je gelijk aan mijn favorieten toegevoegd.
    Duizendschoon is voor mij terug in de tijd, mijn opa had altijd deze bloemen in de tuin. De vrolijke kleurtjes doen het altijd goed.
    Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! De bloemen op de bovenste foto heb ik ook nog staan hier...nog steeds van de avond-vierdaagse :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's, zo mooi om de bloemenpracht van jou te zien.
    Snoeien is inderdaad soms hard nodig om de andere planten meer lucht te geven.

    Groet,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooie foto's. Zo zie je maar weer dat ook duizendschonen mooi zijn! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi !!...fijne dagen liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een eindje verderop bij mij in de buurt staat ook een boerenjasmijn te bloeien. Ik moet me heel erg beheersen om niet wat af te knippen. Mooi dat jij hem zelf in de tuin hebt.
    Fijne avond Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve boeketjes, een mooie bijdrage aan een bloemetje op woensdag!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Marian,

    Wat mooi allemaal weer! Het is nu echt genieten in de tuin van alle prachtige bloemen.

    Fijne dagen & lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijke bloemenpost.ik denk dat ik mijn Viburnum ook maar eens snoei hij heeft zo'n raar model haha.Heb je nog nooit viooltjes geroken?? ,echt als je er veel bij elkaar hebt staan is de geur soms overweldigend ,een zalig zoete geur,vooral in de avond ik weet niet of alle vioolen geuren!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige boeketjes en foto's Marian. Wat zal het heerlijk ruiken door de Boerenjasmijn. Ik heb deze ook eens in de tuin gehad, maar deze sloeg jammergenoeg niet aan.
    Ik wens je fijne dagen.
    lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een practige bloemen, Marian, mooi op foto gezet !
    Duizendschoon vind ik prachtig, ik kreeg vorig jaar zaadjes van een vriendin, maar ze wist de naam niet van de bloemen. Ik was aangenaam verrast toen ik zag dat het mijn favoriete duizendschoon was.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your flowers are so pretty...I adore sweet williams. Hugs to you...love your blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig,vooral de duizendschonen,ik wens je fijne dagen,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's Marian,ja duizendschoon... ik heb die niet in mijn tuin en weet eigenlijk ook niet waarom,vind hem namelijk wel erg mooi!!!
    Je sneeuwballen boom kun je die nu nog terug snoeien?????Dat wist ik namelijk niet!
    Nog een fijne dag liefs Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Marian, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik had nog nooit van deutzia gehoord, nog niet eerder gezien ook, maar hij is prachtig! Wat een fijn wit bloemetje!
    Groeten en prettig weekeinde, Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, en wat heb je een mooie banner gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lovely your photos!
    ****
    happy weekend,
    Rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful images! Really brightened up my day!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik geniet hier ook weer Marian van je mooie foto's,en het was zonnig hé? fijne zondag nog...liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. JE BLOEMEN ZIJN ERG MOOI!!
    JE HEADER IS OOK EEN PLAATJE WEER.
    IK HOU ER VAN!

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen