zondag 13 februari 2011

wire hearts

Around Christmas last year,
my daughter and I made
cranberry hearts.

Rond Kerst vorig jaar
maakte ik samen met dochterlief
veenbessenharten.


From the wire we used then,
we now made these hearts.

Met de ijzerdraad die we daarvoor gebruikten,
maakten we nu deze hartjes.






Oh yes, these are hearts!

O ja hoor, dit zijn hartjes!





See?

Zie je wel?






Bit hard on the fingers
but aren't they cute?

Onze vingers hadden het hard te verduren
maar zijn ze niet leuk geworden?







Bye,
  have a great and loving week everyone,
Marian

Groetjes,
een fijne en liefdevolle week iedereen,
Marian


18 opmerkingen:

  1. Your hearts looks great! What a lovely idea!
    Big Hugs,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu kan je ze morgen dus ook weer gebruiken voor Valentijn. Ze zien er leuk uit! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hartjes, en zeker morgen te gebruiken ;-)

    Fijne week ook voor jou Marian, and a happy Valentine.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve hartjes! Jij ook een fijne week!

    Lieve groet, Madelief xox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Leuk dat je een bezoekje hebt gebracht op mijn blog! Ik ga je ook volgen hoor, het ziet er zo leuk uit.
    En over de tafel, ik heb hem opgeschuurd met heel grof schuurpapier en daarna zo gelaten en hij blijft hartstikke mooi hoor. Er zijn hier 3 kinderen die er elke dag van alles op mogen doen en dat moet ook kunnen vind ik.Dus gewoon doen!
    Tot een volgende keer,
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou je ze zo of ga je deze ook bewerken met....???
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik neem net even een heerlijk koekje van je stapel mmmmm
    je hartjes wat schattig en zooo mooi gebogen lijkt mij niet eens een makkelijk klusje maar wel een leuk werkje, een hele fijne nieuwe week en leuk dat je mme stapelt, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zere vingers, maar met als resultaat lieve hartjes!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your hearts are just gorgeous, especially the one that twinkles :) Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke hartjes, en voor het sparen van je handen...: kun je ook aluminiumdraad gebruiken, dat is erg buigzaam.
    En mijn collage's zijn niet in photoshop gemaakt, maar in Picasa, gratis te downloaden.

    photoshop heb ik wel, maar als je dat niet zo vaak gebruikt, is het best tijdrovend, ik moet er telkens mijn boeken bijpakken,of de zoon er bij roepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super!! zijn ze geworden!!
    ennuh fijne valentijn
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mijn zoon van 10 vind het heerlijk om te solderen en soldeerde voor mij een hartje (doet geen zeer aan de vingers tenzij je ze brand) hij zoet en ik blij met een prachtig hart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn mooi !! superrrrr !! hele fijne week ......liefs van mij....................❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you so much for your comment - I wish you a wonderful Valentine's, too!!!

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeiii....ik kan me voorstellen dat jullie zere vingers hadden na dit karweitje, maar de hartjes zijn maar wat mooi.
    Wens je een fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat zijn ze leuk. Wat een leuk idee zeg! Ik kan me voorstellen dat het niet echt fijn voor de vingers was.

    BeantwoordenVerwijderen