woensdag 24 juli 2013

Wales - Cymru

 
For one week we exchanged Euros for Pounds, drove to the left side of the road instead of the right and set our clocks backwards one hour.
 
We've just returned home from a wonderful one week holiday in North Wales, a place filled with beautiful nature, old castles and a lot of history, tales and legends, lakes and beaches and with its very own language we've come to know a bit better.
 
I will be sharing more about our vacation shortly once I've sorted out the pictures I took and worked myself through the pile of laundry that lies waiting. I will be visiting all of your blogs again soon as well.
 

 
Voor één week wisselden we Euro's voor Ponden, reden we links in plaats van rechts en zetten we onze klokken een uur terug.
 
We zijn net terug van een prachtige week in Noord Wales, een plek vol mooie natuur, oude kastelen, geschiedenis, verhalen en legenden, meren en stranden en met een geheel eigen taal die we wat beter leerden kennen.
 
Binnenkort zal ik wat meer over onze vakantie vertellen zodra ik mezelf door de foto's die ik nam geworsteld heb en door de berg was die ligt te wachten. Ik kom ook gauw weer bij jullie langs.
 
 
 
Bye,
Hwyl,
Groetjes,
 
Marian


 

9 opmerkingen:

  1. In Wales ben ik nog nooit geweest maar het schijnt er erg mooi te zijn. Jullie hebben denk ik erg geboft met het weer of niet? De dagen zijn tenslotte met een zonnetje een stuk aangenamer dan met een paraplu.

    Succes met het uitzoeken van de foto's en de was!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk vakantie in een prachtig land. Ik ben reuze benieuwd naar je foto's de eerste zijn al heel mooi. Succes met de worsteling van je berg wasgoed.
    Een heerlijke dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Marian - cant wait to see your photos from North Wales. I am so pleased that you enjoyed a lovely holiday there with beautiful weather too.
    Yes, returning home from a trip takes its time - the washing and getting yourself reacclimatised to doing things for the home and garden again.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, welkon thuis, Marian!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Ik ben heel nieuwsgierig naar je foto's! Wales moet mooi zijn!
    Maar eerst succes met het acclamatiseren en de huishoudelijke zaken!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, Marian! Glad you're back home. Wales is very interesting and I'm waiting for your pictures and stories.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat ben ik benieuwd naar je foto's want daar zijn wij ook geweest, ben gek op Engeland, Wales en Schotland. Maar kom eerst maar even bij en het huishouden moet ook weer op orde gebracht worden.
    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm glad you had a wonderful holiday and I will look forward to seeing your pictures of North Wales it has a special place in our hearts. It was where we went on our first holiday together.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lucky you, Marian! I'm sure you enjoyed yourself in Wales...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had het even gemist dat jullie met vakantie waren...
    en dat kwam niet omdat ikzelf in de vakantie modus sta,maar probeer met alle macht de weinige tijd die mij rest de blogs die ik volg bij te houden met lezen én te reageren.
    En dat alles zal steeds moeilijker worden nu de meeste bloggers weer met hun vakantie verhalen komen of het bloggen weer oppakken na hun zomerstop.Ik doe mijn best maar kan geen ijzer met handen breken.....

    Dat moet een hele mooie en interessante week geweest zijn daar in Wales.
    Laat me verrassen door jou mooie foto's,en dat die mooi zullen zijn van jou hand en camera.....weet ik haast zeker ☺☺

    Succes met de huishoudelijke klusjes!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen