dinsdag 9 juli 2013

Ladies in the mist


Hello everyone!
Just stopping by to let you know summer has finally arrived here.
That's also why I couldn't be found behind the computer at all these last days.
I spent as much time as possible outside, enjoying the sun.
The photos in this post are from last week.
I hope you enjoy them and I hope you can enjoy some beautiful weather as well.

Hallo iedereen!
De zomer is eindelijk gearriveerd.
Vandaar dat ik de laatste dagen niet achter de computer te vinden was.
Ik bracht zoweel tijd als mogelijk buiten door.
De foto's in deze post zijn van vorige week.
Geniet ervan én van het heerlijke zonnetje buiten natuurlijk!

 
 

Lying on the grass after the wind and rain and looking a bit pitifull because of that, I took these little ladies in and gave them their very own photo shoot.

Omdat ze door de wind en regen maar zielig tegen de grond lagen, nam ik deze juffertjes binnen waar ze hun eigen fotoshoot kregen.
 
 
 
 
 
 
 


Marian


 
 

26 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende 'plaatjes'!
    Genieten!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's van de juffertjes zijn geweldig mooi, Marian...ik zit er met open mond maar te kijken.

    Geniet maar lekker van het mooie weer!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marian these are sensational! LOVE each one, they are dreamily beautiful. Enjoy your summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely photos, Marian ! I have those colors too :)
    Have a beautiful summer, my friend !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are just crazy beautiful Marian, such wonderful focus and color. Love each one. Enjoy your summer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm so happy for you, Marian! You deserve this summer weather!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Υοur photos feel summer Marian,so fresh and bright!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What amazing photographs. A beautiful post.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I am pleased that you are having the sunshine that you have been yearning for Marian - do you remember I did a quiz last year showing love-in-the-mist, Nigella, and your correct answer came zooming in before the ink was hardly dry.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi gefotografeerd deze Juffertjes in't groen. Wat is het nu genieten in de tuin, van mij mag het nog lang zo blijven.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your macros are great, Marian! At last summer!
    Are they columbinas?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van een pure schoonheid zijn je foto's!!!

    antwoord op je vraag hoe ik dat boeketje bloemen in kleur uit laat komen tegen grijzige achtergrond:ik sla mijn foto's altijd op in Picasa3,daar heb je de mogelijkheid met simpel bewerkingsprogramma te werken,kies het penseel en focus ZW

    Geniet van het zonnige weer nu het kan!!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's! Zulke tere, mooie bloempjes!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat mooi Marian. Hier ben ik toch wel een beetje jaloers op hoor. Dat kan ik niet met mijn toestel en geniet er des te meer van als ik die van jou zie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very nice....its a beautiful Flower...in German " Jungfer im Grünen"

    Liebe Grüße Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, meer dan prachtig, Marian!!
    En we genieten van de zon!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous!
    And isn't it wonderful to have gorgeous weather too. At last.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Marian these photos are absolutely amazing!!!! I love your photography so much. No wonder you have been outside and not in front of your computer!
    sending hugs...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto's, wow! Een fotoshoot binnen kan al eens nuttig zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn het schoonheden hé!! Ze zaten ook in het bruidsboeket van mijn schoondochter, zo leuk!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marian, wat een prachtige foto's!!

    En leuk om je zomerdeken-project te gaan volgen.. ben benieuwd hoe hij gaat worden, wel een mooi origineel patroon.

    Lieve groetjes,
    Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marian,
    Ja, wat was dat genieten hè, zo heerlijk met die zon en dan die temperaturen... Op dit moment is het even wat minder maar het schijnt vanaf het komende weekend weer veel beter te worden. Mooie kans dus om even alles bij te werken nu en weer foto's te maken...
    Je Juffertjes zien er zo close-up wel heel mooi uit zeg. Ik had ze nog nooit zo bekeken....
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig zijn ze,heb ze ook eens gezaaid toen ik mijn hobbytuin nog had,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Truly beautiful, I love these flowers too.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful photos!! These ladies look like wearing a ballerinas tutu!
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen