zaterdag 24 september 2011

Fall decoration




Due to lack of space for the moment
and lack of time too for that matter,
fall decoration has been kept to
a minimum in the house so far.


Wegens gebrek aan plaats voor het ogenblik
en ook gebrek aan tijd eigenlijk,
is de herfstdecoratie binnenshuis
voorlopig tot een minimum beperkt.




Just these two wooden toadstools
I couldn't resist when I saw them
I placed them next to the decoration
that has been there all summer
and I haven't gotten tired of yet.
(normally I do after a season),
Maybe the tranquil white and natural colours
take care of that.
Anyway, the two toadstools are perfect for
adding a fall touch to it. 


Alleen deze twee houten paddestoelen
die ik onmiddellijk heel mooi vond toen
ik ze zag bij Karin van 'Brocaatje at Home'.
Ik plaatste ze gewoon bij de decoratie
die al de hele zomer op de kast staat en
die ik nog altijd niet beu ben.
(wat normaal wel zo is na een seizoen)
Misschien zijn het de rustbrengende witte
en naturelle kleuren die daarvoor zorgen.
In elk geval, de twee paddestoelen erbij
geven de perfecte herfsttouch aan het geheel.




The Hydrangeaflowers I picked a while ago
are still lying on a tray
and have dried up beautifully by now.
The weather is supposed to be beautiful this weekend,
so maybe our search for the Fly Agaric can be continued.
Enjoy this first weekend of fall everyone!


De Hortensiabloemen die ik een tijd geleden plukte
liggen nog altijd op een houten dienblad
en zijn intussen mooi ingedroogd.
Er wordt ons een mooi weekend beloofd
dus wie weet komt er een vervolg op onze
Vliegenzwammenzoektocht.
Ik wens jullie in elk geval een deugddoend
eerste herfstweekend toe!




Bye,
Marian

Groetjes,
Marian



9 opmerkingen:

  1. Eenvoud is altijd mooi hé...
    Liefs en tot gauw...
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the toad stools.
    I can understand that you haven't gotten tired of them yet.
    How beautiful those hydrangea flowers are.

    Have a great weekend!

    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi berichtje. Ik zelf ben ook helemaal weg van brocante echter ik ben totaal niet creatief op het gebied van decoreren. Je foto's kunnen zo in een tijdschrift. Helemaal mooi.
    Zonnig weekend en groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind het heel erg mooi er zo uitzien, Marian, gewoon lekker doen wat jij wilt, niets moet en alles mag toch.

    Fijn weekend en ik hoop dat je een beetje geniet van het weer.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zijn idd hele leuke paddenstoelen,tijdloos he.

    fijn weekend
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze paddestoelen zijn inderdaad heel mooi van eenvoud.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian,

    Net als jij ben ik ook niet van de overdadige herfst en kerst versieringen. De paddestoelen vind ik erg mooi!

    Een gezellig weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marian,
    Dank je wel voor je reactie op mijn blog... Ik ben echt gek van hop, vind het prachtig en ik had jouw post over de hop al gezien, helemaal geweldig.
    Dit is ook weer een heel leuke, mooi die paddestoeltjes...
    Maar je hortensiablaadjes op dat dienblad... Echt prachtig...
    Ik wens je een heel fijne zondag toe,groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie paddestoelen!!!
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen